Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Zgodnie z aktualnymi przepisami prawa mają Państwo prawo do bezpłatnego odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy. Jeżeli produkt okaże się wadliwy mogą go Państwo reklamować. Wszelkie instrukcje dotyczące wyżej wymienionych sytuacji znajdą Państwo poniżej:

 

REKLAMACJA


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Formularz mogą Państwo pobrać TUTAJ.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres magazynu Sprzedawcy, tj. Cloudpack Magazyn Warszawa I (POV), Jeziora 2, 05-652 Pniewy (k/Grójca), Polska, z dopiskiem RadoVit.

 

 

ZWROT TOWARU


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres magazynu sprzedawcy wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Cloudpack Magazyn Warszawa I (POV), Jeziora 2, 05-652 Pniewy (k/Grójca), Polska, z dopiskiem RadoVit.

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Formularz odstąpienia od umowy znajdziesz TUTAJ.

 

UWAGA! Proszę pamiętać, że zwracany towar w przypadku odstąpienia od umowy kupna winien być w stanie nienaruszonym. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl